12/20/2011

Juleruschen!

Lund
Hej på er! Jag har fullt upp i dagarna, ni vet hur det är innan jul.
Ikväll är jag hemma hos min familj och det är så härligt att jag tror bestämt att jag stannar här tills min resa till Härnösand efter jul! Här har jag fått god timjankyckling med potatismos och en matlåda till imorgon, och det lutar år lite julpyssel ikväll. Får se om jag orkar vara med, men jag är så trött efter dagens bravader!

Jag har fått ett paket på posten! Innehållet berättar jag om så fort jag hämtat ut det, måste bara ta mig till andra sidan Lund på något sätt. Men jag är så spänd på innehållet att jag knappt kan vänta en sekund innan jag får öppna det!

Nu ska vi dricka en god kopp te! Inget ont om vattnet i Malmö, men te smakar absolut bäst hemma i Lund! (Kanske har att göra med att vi bor så nära vattentornet?)
Någon som vet?


Det här är min favoritperson att dricka te med.
Har ni någon som är extra bra på att få en kopp te
att förvandlas till 3 kannor?


1 kommentar:

  1. Vilken fin bild!!! Dom två bästa tjejerna. Kram.

    SvaraRadera