11/04/2011

Smaklöst!

Lund
Dagen är smaklös. Nej nej nej, inte på det negativa sättet, utan bokstavligen smaklös. Och doftlös.
Nu gäller det att lägga sig ner och vila, även fast det är så svårt! Innan klockan hann slå nio i morse hade jag redan hittat tre nya kakrecept som jag ville prova och två recept på tryffel!

Så mycket vilja men också så pass mycket självinsikt som vet att ett bakprojekt kommer att sluta med fel ingredienser och fel mått och i värsta fall en upprepning av häromdagen då jag klantigt nog brände mig på ugnen. Väldigt typiskt mig, jag som vanligtvis är ett virrvarr av energi blir ett virrvarr av förvirrad energi när jag är sjuk. Hahah!
Nä, vet ni, jag får nog tygla mig. Lägga mig ner i soffan och dricka varmt te som idag smakar... varmt vatten.

Skål på er!

VIONA cup/saucer
Den här koppen hade jag gärna druckt smaklöst te ur!
Från Indiska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar