11/03/2011

Dagens te: Wizard

Lund
Utan att gå in på för många detaljer ligger jag utslagen på min "flytta-hemifrån-soffa" (som fortfarande inte flyttat ut fastän jag flyttat) nerbäddad upp till hakan med mjukt snytpapper nära tillhands och med tre olika koppar te, alla kalla.
Inspirationen ligger i travar bredvid min lilla snorhörna, men det finns ingen som helst ork att genomföra alla planer.

Tills dess jag fått upp min energi igen kommer jag att tipsa om te!
Dagens tips, dagens tips, la la la la la dagens tips!

Dagens tips:

Wizard

Ett svart te blandat med grönt "krummelur"-te.
(Smaksatt med röda bär, men det har jag aldrig tänkt på...)
Väldigt sött, kanske beror på blandningen av tesorterna.
Ett av mina favoritteer som passar bäst till en bra kompis och långa samtal.
Ett te som har stryka i smaken, men det tar inte över.
Ett underbart te som blir själva fikan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar