10/18/2011

Lyckorus!

Malmö

Gårdagens kaka blev inte alls misslyckad! Vi satte oss framför filmen, som förövrigt var jättebra, alltså, verkligen jättebra! Se den för många "Laugh out Loud"-tillfällen där man bara inte kan hålla sig för skratt (men se den tidigare på kvällen då det inte finns risk för att dina grannar sover och du kanske väcker dem med ett högljutt "PPAHAHAHAHAHAHAHAAH") Going the Distance

Hur som, vi bänkade oss i soffan med kladdig äppelkaka och Jeppe utbrast: "Den här är jättegod! Vi måste ta ut den ur ugnen NU den måste vara så här kladdig jag struntar i om jag får ont i magen den är jättegod!!!"
Ja, han sa allt det i ett enda svep och kastade sig upp ur soffan.
Och ja, kakan är faktiskt väldigt god, även som kletig, så jag väljer att se "misslyckandet" som en helt ny kaka: Kladdesockerkakamedäpplenochkanel. Fast jag kanske ska finslipa lite på namnet...

Idag har har undvikit datorn som pesten, eftersom att jag känner mig själv så pass väl att jag vet att jag kommer att skjuta upp Högskoleprovsplugget för att blogga och sedan på provdagen svära över mig själv för att jag varit så dum som inte pluggat. Men så tog jag mig en paus mellan ELF och LÄS och XYZ och LKPPPGL för att bara ta en smygtitt på bloggen och vilken tur att jag gjorde det!
Jag blir så glad för alla kommentarer! Och det är så kul att se att det inte bara är vänner som läser för att jag bombarderar dem med länkar på facebook!

Så, hej! Och tack!

1 kommentar: