10/12/2011

Födelsedagar!

Malmö

Jag har kommit på vad jag önskar mig på min födelsedag!

Jag älskar födelsedagar. I slutet av högstadiet/börjar av gymnasiet var det visst coolt att inte bry sig om sin födelsedag längre. Folk i min klass började "glömma bort" att de fyllde år och sa att de inte tyckte att det var något speciellt och att de hade blivit för gamla för att vilja önska sig något.
Jag tyckte att de lät som min mormor och morfar.
Istället blev jag deras totala motsatt och den utvecklingen har fortsatt. Jag älskar födelsedagar!
What's there not to like?
Morgonmys med familjen. Paket och sång. Tidig frukost innan skolan med levande ljus och söt varm choklad. Tårta och paket och släkten på eftermiddagen och favoritmiddagen på kvällen! Hela dagen är ju som ett varm duntäcke: mysigt, varmt, härligt.
En gång till: What's there not to like?

I år önskar jag mig en present som håller hela året!







Antal dagar till födelsedagsmys: Sextiosex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar