10/10/2012

Datorfnatt och paniksms!

Malmö
De två timmarna det pissregnade i morse spenderade jag utomhus. Resterande dag har solen skinit ute och jag har varit inne och försökt få tillbaka värmen i kroppen utan att lyckas alls.
Vad jag däremot lyckats avsevärt med är att ändra alla inställningar på datorn och fixa tillbaka hälften innan Jesper kom hem (han fick dock en mängd paniksms i stil med "Min dator har fått fnatt" "Det löste sig!" och "Nu har jag inte åäö!!!") och så fixade han resten innan han ens tagit gitarren från ryggen. Vilken man!

Jag funderar på att baka kolakakor, för det värmer upp när man är frusen... speciellt om man dricker lite te till det...

Hej lignosskivan, hej!

1 kommentar:

  1. hahahahaha du och din datorpanik! du får gå en sån datorkurs med gamla pensionärer! såg att de hade en bildredigeringskurs för instagram osv på bibblan en gång när jag var där. Det kanske skulle vara något för dig :D

    SvaraRadera