3/04/2012

Influensatider

Malmö
Jag börjar undra om den här flunsan någonsin ska lämna mig så att jag kan börja fungera normalt och kanske få en riktig natts sömn istället för att vakna varannan timme av hostningar, halsont och konstiga drömmar. Och tänk på Jesper. Det är liksom oundvikligt att han också vaknar av att jag "smyger" upp för en kopp vatten eller vad nu...

Idag gjorde jag i alla fall mitt bästa att ta det lugnt och låg i soffan och kollade på Vasaloppet och lite annat hytt och bytt på diverse reklamkanaler. Sen följde jag med ut för att köpa frimärken och vykort och tänkte att lite luft är bra.
"Lite" blev ganska mycket mer, sisådär en och en halv timme. Men det var väl spenderad tid med många härliga skratt, så jag är nöjd! (Det är bara min hals som inte är så nöjd, men den har inget att säga till om!)

Vi köpte i alla fall vetebullar, mandelmassa och grädde, så jag tänker äta en fastlagsbulle ikväll, även fast jag måste handvispa grädden i brist på elvisp!

Det kommer verkligen bilder! Håll ut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar