1/16/2012

Cherry Pie inspiration!

Malmö
Ingen kan väl ha missat hur mycket jag tittar på/pratar om Twin Peaks? Jag har ju fast i den serien. Så spännande, obehaglig och rolig på samma gång!
Ni kan ju ana hur glad jag blev när Pascale skickade det här receptet till mig. Det är receptet på Agent Coopers favoritpaj som han alltid äter på Normas' Diner, The doubble R, till en kopp kaffe (som alltid är den bästa koppen han någonsin druckit!)
Härligt också att det är Leila Lindholm som står för receptet, men det är ju inte så konstigt, hon är ju så bra tycker jag!

Den här pajen vet jag att min pappa hade älskat. Jag tror minsann att jag ska överraska honom med den den här veckan, det hade han behövt! Stay tuned for some wonderful Cherry Pie!

Bli inspirerade av Leila ni med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar