12/01/2011

Chilies and Cherries in Dark Chocolate!

Malmö


Så där på kvällskvisten ville jag bara fresta era smaklökar med det underbara chokladet jag fick från min kusin härom veckan.
Det är ett choklad från chokladfabriken Chocolove i Boulder, Colorado med Chili och Körsbär i mörk choklad.
Den har en väldigt stark chilismak, jättegott tycker jag, och jättebra, för då vill man bara ha en bit! Körsbären lugnar ner chilin och bidrar med sötma till den härligt krämiga chokladen!
Det söta med alla choklad från Chocolove är att i varje choklad finns det en kärleksdikt!
I mitt och Jespers fick vi en vers från Romeo och Julia!

Klicka in här på Chocolove.com om ni vill veta mer eller kanske beställa!

Förresten!
Bloggens hundrade inlägg nalkas, och det måste firas med något stort! Jag ska klura på det!
Men det ganska snart, så håll ögonen öppna om ni vill se mig utmana mig själv på bakfronten!

Idag ska jag försöka ta igen lite förlorad sömn! Vi ses imorgon igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar