8/13/2011

Härnösand

Eftermiddagssol över ängen och trädtopparna.
Hela kroppen längtar efter en promenad i skogen men jag är fortfarande sjuk så det är bäst att stanna hemma i soffan och läsa i den stora boken.

Jag tror flyttstressen börjar göra sig påmind.
Många att träffa, mycket att packa, men jag längtar hem till Lund väldigt mycket.

Det ska bli spännande att se alla platser man kommer se och alla platser man kommer bo på innan man slår sig ner på ett fast ställe. Jag har ingen aning om var jag kommer hamna.
Men jag brukar trivas vart jag än har människor som bryr sig om mig, så det spelar ingen roll egentligen vilket land, vilken stad, vilket hus jag hamnar i. Bara jag har människor jag älskar, och som älskar mig och ett varm, välkomnande och levande hus.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar