11/26/2012

Fikalänkar: Kärlek!

Malmö
Jag vill tillägna det här inlägget åt det starkaste och vackraste jag vet: Kärlek!
Fina blogginlägg, bloggar dedikerade till kärlek: kärlek mellan alla. Kärlek till vänner, pojkvänner, flickvänner, familj, lärare, djur, känslor, saker. Allt som dryper av kärlek: sötsliskig, stoiskt, stormande, obesvarad. Så länge man älskar så lever man!

Det här är inlägget som fick mig att vilja skriva, det kommer från en blogg som Ållis visade mig:
Emma + Trey

Kärleksbloggen, det hör man på namnet! Vackra texter om stark, skör, tillgänglig, otillgänglig kärlek. Himla fint att det är min bästa vän som är författaren!

Om kärlek. Jag satt och läste fragment om kärlek som svider, för den är i drömmar.

Elsas 10 bra saker med att vara kär.

Alexandra älskar vegetarisk mat, och hon är så bra på det!

Detta är ett inlägg som kommer att fyllas på med tiden, med inspirationen!












Alla bilderna hittade jag på Kärleksbloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar